Ångesten

Vissa dagar kryper sig ångesten på, när man ångrar att man gjort vissa saker. Sådana dagar vill man bara spola tillbaka, idag är en sådan dag. Jag brukar alltid tänka att man får stå för sina egna misstag och det kommer jag alltid hålla fast vid.  Men det är alltid bättre att tänka sig för före en handling än efter. Att få för mycket tid för sig själv gör att man får tid att tänka och det är i alla situationer inte det bästa. Jag har alltid varit en grubblare men på senare tid har jag inte haft tid för att tänka så mycket. Livet känns mycket lättare då. Det är tur att man kan skriva ner alla sina tankar i bloggen. Jag tror att man måste få rensa huvudet ibland, tömma bort allt skit. Idag är en sådan dag, när jag kommer hem idag kommer ångesten vara borta och de positiva tankarna är de enda som kommer existera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0