Det speciella med sommaren

Åh jag älskar sommaren, det är så skönt, man får massor med ny energi och så får man förhoppningsvis fin färg. Om man är ute vill säga.. Inte om man har ett inomhusjobb som jag och dessutom ingen semester. Men man får göra det bästa av tiden när man är ledig. Jag har tur att jag har så underbara vänner, främst min kombo som jag trivs så bra med :) lagar mat till mig och tvättar när jag jobbar. Kan det bli bättre? Dessutom är hon är jävel på fest och det är väl det denna sommar kommer bestå mycket av. Jag vet att sommaren 2011 kommer vara en vändning i mitt liv. Jag känner mig redan som en ny människa med massvis med luft under vingarna. Det ska bli spännande att se vad som händer framöver. Massa fest, Stockholm och båttur i Skärgården står i varje fall på schemat för denna sommar. Eventuellt en resa till Barcelona också, vore underbart att få åka iväg om det bara är för en helg :)

Nog om det, tillbaka till vardagen och jobb imorgon sen bio på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0