Härnäst...

Sommaren fortgår i snabb takt, snart är mörkret här igen. Den värsta tiden för mig är när alla löv faller av träden, det är då man påminns om att hösten snart är tillbaka. Trots att hösten är så ofantligt tråkig är jag nog en av de få som uppskattar alla årstider. Det finns en charm med varje. Hösten har så fina färger, jag älskar snön på vintern, när allt precis slagit ut på våren och när man får känna lukten av sommar.

Nu när vi ändå är inne på hösten och vad som händer härnäst ska jag berätta lite om vad jag ska göra. Jag tycker om att utmana mig själv ibland, för att bota en del av min höjdskräck ska jag och en kompis hoppa fallskärm. I mitten på augusti åker jag iväg på en veckas utbildning med hotell, resa och mat betalt :) I början på september ska jag troligen, om jag blir antagen läsa en kurs i matematik C för att få större valmöjligheter till högskolan. Jag känner på mig att matematiken kommer bli en riktigt utmaning. Ämnet har aldrig varit en av mina starka sidor men nu har jag bestämt mig för att klara av det. Som tur är, är vi två om att bita i det sura äpplet, en kompis till mig har också tagit samma beslut. Ger man sig fan på det så går det. 

Angående träningen har jag legat på latsidan allt för länge. Därför lovar jag härmed att ta tag i den igen. Det är inte långt kvar till oktober nu, det var då jag började förvandligen förra året. Jag vill, jag ska och jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0