It's a beautiful day, not!

Jobbar och står i som vanligt, ingen ledighet för min del heller. Slutet av juli när alla andra är lediga kommer jag jobba som mest, underbart. Jag väntar bara på nästa år, första semestern och den ska jag spendera på bästa möjliga sätt. Det kanske blir en liten utlandsresa till något varmare ställe i vår också om jag lyckas få ledigt. Blev antagen till personalvetare i Örebro till hösten men jag har inte bestämt mig för hur jag ska göra. Inget som håller mig kvar i stan direkt utom jobbet.

Hade tänkt träna idag men det får nog ligga lite på is eftersom jag fortfarande inte är bra i hälsenan. Skit! Ska kika lite i affärer innan jag börjar jobbet iallafall och ikväll fyller min kära vän 20 år så då ska vi fira henne. Lördagen kommer nog bli relativt lugn, inga planer utom utgång på kvällen. Alltid skönt med sovmorgon på helgen. Söndagen ska ägnas åt jobb om min häl är bra. Aja, ska väl börja göra mig i ordning för jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0