Sommaren är kort

Man går alltid runt och grämar sig över att man inte har någon semester. Jag tänker samma tanke varje år. Det handlar oftast inte om att jobbet i sig är jobbigt utan mer om känslan av att vara ledig när "alla" andra också är det. Den här sommaren tills idag har enligt min åsikt inte varit den bästa. När man sitter inomhus och regnet smattrar på taket uppskattar man att man faktiskt jobbar. Jag känner inte att jag saknar ledigheten när vädret inte är på topp. När man har semester ska det vara fint väder och lagom varmt. Jag tror inte att resterande dagar/veckor av denna sommar kommer bli bättre men jag håller tummarna. Jag vill inte se ut som en isbjörn när hösten närmar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0