3 dagar..

Idag känns det så himla bra, jag har jobbat min sista helg och jag hoppas att jag aldrig mer behöver göra det. Tre arbetsdagar kvar i veckan som kommer sedan går jag på tjänstledighet. Jag ser fram mot att lära mig lite nya saker och få ett liv så småningom. Lediga helger, fasta arbetstider och förhoppningsvis en bra lön :) Imorgon bitti halv sju ska min kära kompis Martin hjälpa mig köra över lite saker till Örebro :) sen är det bara jag själv, böcker och lite smågrejer kvar som ska flytta :) En cykel och tv + hemmabio står på inköpslistan, ska försöka fixa de i helgen för sen börjar skolan! Örebro gör sig redo, jag gör mig redo, hej då Vässan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0