Flytt och flyt

Det är mer än man tror som man måste hålla reda på i en flytt. Det är inte bara att packa ner alla saker man äger utan det är adressändring, flyttanmälan till skatteverket m.m. Inte råga på allt är det ansökningar om csn och annat som också ska skickas in. Studentlitteratur beställd för över 3200:-, toppen!

Dagen har ägnats åt att montera ner sängen, packa ner de sista sakerna och packa en väska som jag ska bo i de närmaste nio dagarna.

Dessutom har jag lyckats flytta över min behovsanatällning på ett av jobben till Örebro så nu kommer jag kunna få in lite extra cash även där :) det flyter på i rätt håll nu. Inte nog med det ska jag tatuera mig igen :) denna gång blir det tre ord; live, love, laugh som ska stå strax under armhålan över revbenen :) kommer bli grymt fint!

I övrigt får tiden utvisa vad som händer. Just nu känns bara allt så himla bra. Tack o hej leverpastej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0